Tuesday, March 18, 2014

Cukup2 tapi masih mampu bahagia

kadang2 terlintas di fikiran aku, aku tak kaya..makan pun cukup2 jer..
bukan senang nak besarkan anak2 yg 5 orang tu . tapi aku bersyukur.. merekalah kebahagiaan aku.

moto aku sekarang ni takdak lampu..yg sebelah bulb dah terbakar..dah banyak minggu dah. setiap kali aku naik baru aku teringat..time cuti aku lupa terus...hehehee

Tadi kat traffic light masa on the way nak ke tempat kerja, aku nampak satu motor kriss..mungkin nak p kerja jugak. Lampu belakang dia dilapik dengan kertas supaya lampu yang longgar di sebabkan skru yang hilang tak jatuh. Plat untuk nombor pendaftaran pun di ikat dengan kabel tapi masih goyang2..

When I saw this.. I was like..OK , ada orang yang lagi susah atau tak ada masa masa barangkali..and then i continue my journey to my beloved company with a smile along the way..

Tapi aku masih tak paham pasal apa ada orang naik motor yang pakai jaket terbalik dan di zip sampai ke atas. Apakah rasional dan motifnya pun aku x tahu...

Aku try google image untuk orang yang pakai jaket macam yang aku bagitau..tapi tak dapat la pulak...

No comments:

Post a Comment